گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
تگ لاین: گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی
خدمات: کم شنوایی، اتیسم، کودکان با عقب ماندگی ذهنی و سندروم داون، مشکلات تولید گفتار، کاردرمانی ذهنی، مشکلات توجه و تمرکز، شکاف کام و لب، کاردرمانی جسمی، اختلالات یادگیری، روانشناسی، رفتار درمانی، بازی درمانی، اختلالات گفتاری بعد از سکته مغزی، بیش فعالی
نشانی: کرمان، خیابان والفجر جنوبی، کوچه 4
شماره تلفن پذیرش: 09190676046
شبکه‌های اجتماعی:
هم‌رسانی با دوستان
این نقشه، لوکیشن گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری متخصص گفتار درمانی، کاردرمانی، رفتار درمانی، بازی درمانی و روان شناسی در شهر کرمان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
« هفته گذشته
هفته آینده »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن کامنت شما
فرستادن پیام
در این نمایه، دسترسی به شماره مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، آدرس مطب، اینستاگرام، روزهای حضور دکتر، آدرس کانال تلگرام، نوبت‌دهی اینترنتی و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری را خواهید داشت.
به منظور آگاه شدن از هزینه ویزیت، کارنامه، ساعت کاری، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با شماره تلفن نوشته‌شده، زنگ بزنید.
نواحی
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (والفجر) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (بلوارجمهوری) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (امام جمعه) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (فیروزه) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (هزار و یک شب) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (شفا) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (ماهان) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (بردسیر) گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری (زرند)
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری
گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در کلیک دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی مرضیه سنجری در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی دیجی پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger