کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: کاردرمانی اختلالات پردازش و یکپارچگی حسی، نوروفیدبک، نرم افزار تست CANTAB برای ارزیابی عملکردهای شناختی مختلف، کاردرمانی ارتوپدی دست، بیوفیدبک عضلانی، مجهز به نرم افزار تست IVA2 برای ارزیابی توجه، کاردرمانی شناختی، مجهز به نرم افزار شناختی Captain'sLog
مسئول کلینیک: دکتر محمد هدایت جو ⚫️ کارشناس ارشد کاردرمانی ⚫️ دکترای تخصصی علوم اعصاب شناختی گفتاردرمانگر: ⚫️ خانم زهرا سادات کریمی ⚫️ برای پذیرش و تشکیل پرونده قبل از مراجعه حضوری حتما تماس بگیرند.
لوکیشن: قم، خیابان کیوانفر، بین کوچه یک و سه، جنب بانک ملی، کلینیک کاردرمانی باران
شماره تلفن پذیرش: 02536618367
لینک‌ها:
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، نشانی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران متخصص  در شهر قم است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
ساعت کاری کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
« هفته گذشته
هفته آینده »
درخواست نوبت دیدار
خواهش می‌شود قبل از مراجعه با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
در راستای مطلع شدن از نوبت گرفتن از، ساعت کاری، بیوگرافی، هزینه ویزیت کاردرمانی و گفتاردرمانی باران با تلفن‌های گفته‌شده، زنگ بزنید.
در این جا، توانایی آشنایی با روزهای حضور دکتر، پروفایل اینستاگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، نوبت‌دهی اینترنتی، تلگرام، شماره مطب، آدرس مطب و دیگر راه‌های ارتباط با کاردرمانی و گفتاردرمانی باران را دارید.
دامنه‌های دیگر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران
کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در پجشگی کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکتر ماهر کاردرمانی و گفتاردرمانی باران در دکترفارسی
موتور جست‌وجوی دیجی پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger