گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
آشنایی:
خدمات: کاردرمانی جسمی و ذهنی کودک و بزرگسال در زمینه های(اختلالات تکاملی کودکان مثل اتیسم و بیش فعالی، اتاق تاریک، لکنت، تاخیر کلامی)، گفتاردرمانی، ذهنی_شناختی، کاردرمانی یکپارچگی حسی، اختلال یادگیری، بازی درمانی
⚫️ مسئول فنی کادرمانی: امیر میراحمدی، سودا سرانجام ⚫️ مسئول فنی گفتاردرمانی: فاطمه اسمعیلی ⚫️ مرکز توانبخشی روشا با هدف ارتقاء سطح توانمندی افراد برآن است که با بهره گیری از دانش، تجربه و خرد جمعی و برخورداری از تجهیزات توانبخشی و آموزشی، خدمات خود را در دو حیطه کاردرمانی و گفتاردرمانی به کودکان و بزرگسالان ارائه نماید.
آدرس: تهران، خیابان آزادی، روبروی مترو شادمان، جنب اداره پست، ساختمان پزشکان فجر، پ 340، طبقه 4
شماره تماس پذیرش: 02166062238
شماره تماس پذیرش: 02166099693
شماره تلفن پذیرش: 09106646195
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام، وب‌گاه، وب‌گاه،
اشتراک‌گذاری نمایه
این نقشه، لوکیشن گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا متخصص  در شهر تهران است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نظر شما
فرستادن دیدگاه
قبل از مراجعه حضوری با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این پروفایل، توانایی آشنایی با اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، شماره تلفن مطب، روزهای حضور دکتر، آدرس مطب، رزومه و بیوگرافی دکتر، آدرس کانال تلگرام و دیگر راه‌های تماس با گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا را دارید.
برای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، رزومه، هزینه ویزیت، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا
گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در آنلاین دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی روشا در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی دیجی پزشک همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger